МОВНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МАС-МЕДІЙНОМУ ДИСКУРСІ: ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ
Ключові слова:
мовна трансформація, модель трансформу, мова ЗМІ, медіатекст, мас-медійний дискурс, потенційний адресат, інтенція, інтерпретаціяАнотація
У статті досліджено мовні трансформації та особливості їхнього сприйняття реципієнтами в текстах сучасного мас-медійного дискурсу. Висвітлено ефективність функціонування та характер сприйняття лексико-граматичних трансформацій потенційними адресатами медіа-текстів, які було встановлено за допомогою експериментальних методів.
Посилання
Alefirenko N. F. Modern problems of the science of language: [studies. manual] / N. F. Alefirenko. – Moscow: Flint: Science, 2005. – 416 p.
Bally S. General linguistics and questions of the French language / S. Bally. –Moscow: Publishing house foreign literature, 1955. – 416 p.
Espersen O. Philosophy of grammar / Trans. from English / O. Espersen. – M.: Publishing house foreign literature, 1958. – 404 p.
Kovtunova E. A. Semantic transformations in the act of communication (on the material of modern German anecdotes): dissertation PhD filology sciences: «German Languages» / E. A. Kovtunova. – Saint Petersburgh, 2003. – 207 p.
Kurilovich E. Essays on linguistics: [collection of articles] / E. Kurilovich. – Moscow: Publishing house foreign literature, 1962. – 456 p.
Tenier L. Basics of structural syntax / [Trans. from French.] / L. Tenier. – Moscow: Progress, 1988. – 656 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.