Комп’ютерні технології як базовий компонент системного вивчення лексики на початковому етапі

Автор(и)

  • Валерія Ковальова Одесский национальный политехнический университет, кафедрa лингводидактики ИПИГ , Україна
  • Олена Чумакова Кафедра лінгводидактики Інституту підготовки іноземних громадян Одеського національного по- літехнічного університету, Україна

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, комунікативна компетенція, активний лексичний мінімум, лексичні навички, презентація, комп’ютерна програма

Анотація

Ця стаття присвячена питанню інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в процес викладання нерідної мови на початковому етапі навчання. Представлений огляд наявних електронних ресурсів, що становлять базу
нового напряму, – комп’ютерної лингводидактики. Описано оптимальну модель використання ІКТ у процесі представлення лексичної одиниці як одиниці комунікації, зокрема, послідовно описано етапи презентації, семантизації, граматичного оформлення, мовного функціонування та контролю сформованості у навчаних навичок осмисленого вживання одиниць, що вивчають в усій сукупності їх відношень. Зроблено висновок, що використання ІКТ сприятиме створенню умов з оптимізації навчального процесу, підвищенню його ефективності, а зрештою – успішному формуванню комунікативної компетенції.

Посилання

Azimov E. G. Informatsionno-kommunikacyonnyye tehnologii v obuchenii RKI : sostoianiye i perspektivy / E. G. Azimov // Russki yazik za rubezhom, . 2011. – ¹ 6. – S. 45 – 55.

Beliaiev B. V. Ocherki po psihologii obucheniya inostrannym yazikam / B. V. Beliaiev. – Ì. : Prosveshcheniye, 1965, – 189 S.

Bogomolov A. N. Virtual’naia creda obucheniia russkomu yaziku kak inostrannomu : lingvokul’turologicheskiy aspect / A. N. Bogomolov. – Ì. : MAKS Press, 2008. – 320 S.

Gartsov A. D. Elektronaia lingvodidaktika v sisteme innovacionnogo yazikivogo obrazovaniya : diss. na soiskaniie uchen. stepeni dokt. pedag. nauk : spec.13.00.02. / A. D. Gartsov. – Ì. : RUDN, 2009. – 398 S.

Diomina D. A. Metodika formirovaniia mezhkul’turnoj kompetencii na osnove tehnologij triohmernoj vizualizaciji diss. na soiskaniie uchen. stepeni kand. pedag. nauk : spec. 13.00.02. / D. À. Diomina. – Ì. : MGLU, 2010. – 210 S.

Dunaieva L. A. Sredstva komminikatsionnih i informatsionnih tehnologij v obuchenii inostrannih uchashchihsia gumanitarnih special’nostej nauchnomu obshcheniju / L. À. Dunaieva. – Ì. : MAKS Press, 2006. – 292 S.

Sysoiev P. V., Yevstignieyev M. N. Metodika obucheniju inostrannomu yaziku s ispol’zovanijem novih informacionno-kommunikativnih internet- tehnologij / P. V. Sysoiev, M. N. Yevstignieyev. – Ì. : Feniks, 2010. – 180 S.

Shchukin A. N. Prakticheskaya metodika obucheniya russkomu yaziku kak inostrannomu / A. N. Shchukin. – Ì. : Rus. yazik, 2003. – 304 S.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-18

Як цитувати

Ковальова, В., & Чумакова, О. (2019). Комп’ютерні технології як базовий компонент системного вивчення лексики на початковому етапі. Вісник Одеського національного університету. Філологія, 24(1(19), 35–42. вилучено із http://philolvisnyk.onu.edu.ua/article/view/235493

Номер

Розділ

Статті