РОЛЬ НЕЙРОЛІНГВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОІЇ У СУЧАСНОМУ СВІТІ

Автор(и)

  • Ганна Труба Кафедра прикладної лінгвістики Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, Ukraine

Ключові слова:

нейролінгвістика, робота мозку, вивчення іноземної мови

Анотація

Сучасний навчальний простір майоріє різноманітними прогресивними технологіями вивчення іноземних мовою. Всі вони пропонують унікальний підхід і стовідсотковий результат, але дуже часто вони мають протиріччя і концептуальні протиріччя. Для обрання і ухвалення загальної концепції вивчення української мови, як іноземної, необхідно дослідити, а що саме лежить в основі процесу мислення, засвоєння і вивчення взагалі і мови зокрема. Для вирішення цієї проблеми слід звернутися до надбання науки нейролінгвістики, яка чітко
визначає етапи мислення, етапи засвоєння інформації взагалі і мови зокрема. Складність цього процесу є те, що мова становить собою надзвичайно складне явище, функціонуючи одночасно як предмет, об’єкт, сфера функціонування і чинник, який формує свідомість. Об’єктом дослідження є застосування нейролінгвістики, як бази для створення сучасних методик вивчення іноземних мов, а предметом дослідження є саме вироблення спеціальних методик і створення теоретичної бази для створення сучасних методів вивчення української мови, як іноземної. Мета дослідження – виявити особливості мовного вираження мисленнєвих процесів.

Посилання

Asonova G. A. The role of neuro-linguistic studies for linguistics and methods of teaching foreign languages in the formation of speech communication / Asonova G. A. // Philological sciences. – Iss: December. – 2016.

Bekhtereva N.P. The magic of the brain and the labyrinths of life. Bekhtereva. – M.: AST, 2007. – 400 p.

Vekker L.M. Psikika and Reality: A Unified Theory of Mental Processes / L.M. Vekker. – M.: Meaning, 1998. – 85 p.

Demyankov V.Z. Cognitive model / V.Z. Demyankov E.S. Kubryakova // Kubryakova E.S., Demyankom V.Z. Pankrats Yu.G., Luzina L.G., Concise Dictionary of Cognitive Terms. – M.: Philol of Moscow State University. Lomonosov, 1996. – p. 51 – 52.

Ilyenkov E. V. The problem of the unity of being and thinking in ancient philosophy / E. V. Ilyenkov // Principles of materialist dialectics as the theory of knowledge. – M., 1984. P. 9 – 29.

Korotyaev A.I. The role of genetic and mental information systems in the emergence and development of life on earth / A. I. Korotyaev, S. A. Babichev. – Nalchik: Elbrus, 2009. – 236s.

Kubryakova E.S. Cognitive science / E. S. Kubryakova // Kubryakova, E.S., Demyankom, V.Z., Pankrats, Yu.G., Luzina, L.G., Concise Dictionary of Cognitive Terms. – M.: Philol of Moscow State University. Lomonosov, 1996. – p. 58 – 63.

Fedotova, E. E. The linguistic representation of the cognitive-mental sphere “mental activity” in the works of F. M. Dostoevsky / E. E. Fedotova. – dis. Cand. philologist. Sciences: 10.02.19 – theory of language. – Krasnodar, 2017. – 211s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-18

Як цитувати

Труба, Г. (2019). РОЛЬ НЕЙРОЛІНГВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОІЇ У СУЧАСНОМУ СВІТІ. Вісник Одеського національного університету. Філологія, 24(1(19), 97–103. вилучено із http://philolvisnyk.onu.edu.ua/article/view/235576

Номер

Розділ

Статті