МИСТЕЦТВО КОНТРАПУНКТНОЇ КОМПОЗИЦІЇ

Автор(и)

  • Марк Соколянський м. Любек, ФРН, Німеччина

Ключові слова:

повість, симфонія, Бетховен, композиція, контрапункт, поліфонія, цілісність

Анотація

У статті досліджується повість видатного українського диригента Романа Кофмана „Пасторальна симфонія». Спеціальна увага приділяється функціям контрапункту у побудові цього двупланового, але цілісного твору.

Посилання

Daniel, Thomas (2010). Zweistimmiger Kontrapunkt in 30 Lektionen. 2-e Auflage.- Köln [in German]

Jones, David Wyn (1995), Beethoven: Pastoral Symphony. – Cambridge, [in English].

Rimmon-Kennan, Shlomith (1983). Narrative Fiction. Contemporary Poetics.- Lnd.; New York, [in English]

Scholes, Robert & Kellogg, Robert (1976). The Nature of Narrative. – Oxford Univ. Press, [in English].

Kanovich Grigoriy (1986), Svechi na vetru [Candles in the wind], Vilnyus [in Russian]

Kofman Roman (2009), Dirizher i orkestr. ili 100 nenuzhnykh sovetov molodym dirizheram [The conductor and orchestra, or 100 unnecessary advices to young conductors], Kyev, [in Russian].

Kofman Roman (2011), Pastoralnaya simfoniy. ili kak ya zhil pri nemtsakh [Pastoral Symphony, Or how I lived under the Germans] [in:] Egupets, issue 20, [in Russian]

Eykhenbaum B.M. (2001) «Moy vremennik» [“My annals”], St. Petersburg, [in Russian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-19

Як цитувати

Соколянський, М. (2017). МИСТЕЦТВО КОНТРАПУНКТНОЇ КОМПОЗИЦІЇ. Вісник Одеського національного університету. Філологія, 22(1(15), 120–128. вилучено із http://philolvisnyk.onu.edu.ua/article/view/236479

Номер

Розділ

Статті