МИСТЕЦТВО КОНТРАПУНКТНОЇ КОМПОЗИЦІЇ
Ключові слова:
повість, симфонія, Бетховен, композиція, контрапункт, поліфонія, цілісністьАнотація
У статті досліджується повість видатного українського диригента Романа Кофмана „Пасторальна симфонія». Спеціальна увага приділяється функціям контрапункту у побудові цього двупланового, але цілісного твору.
Посилання
Daniel, Thomas (2010). Zweistimmiger Kontrapunkt in 30 Lektionen. 2-e Auflage.- Köln [in German]
Jones, David Wyn (1995), Beethoven: Pastoral Symphony. – Cambridge, [in English].
Rimmon-Kennan, Shlomith (1983). Narrative Fiction. Contemporary Poetics.- Lnd.; New York, [in English]
Scholes, Robert & Kellogg, Robert (1976). The Nature of Narrative. – Oxford Univ. Press, [in English].
Kanovich Grigoriy (1986), Svechi na vetru [Candles in the wind], Vilnyus [in Russian]
Kofman Roman (2009), Dirizher i orkestr. ili 100 nenuzhnykh sovetov molodym dirizheram [The conductor and orchestra, or 100 unnecessary advices to young conductors], Kyev, [in Russian].
Kofman Roman (2011), Pastoralnaya simfoniy. ili kak ya zhil pri nemtsakh [Pastoral Symphony, Or how I lived under the Germans] [in:] Egupets, issue 20, [in Russian]
Eykhenbaum B.M. (2001) «Moy vremennik» [“My annals”], St. Petersburg, [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.