ВИМОГИ ДО ТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ВПЛИВОВОЇ ФУНКЦІЇ МОВИ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ)

Автор(и)

  • Діана Добровольська Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

Ключові слова:

рекламна комунікація, рекламний слоган, мовленнєвий вплив, текстотворення, концептуальність

Анотація

Статтю присвячено дослідженню англійських і українських рекламних слоганів в аспекті текстотворення. Окреслено стан розроблення проблеми в мовознавстві та визначено основні підходи до дефініції рекламного слогану. Запропоновано власне витлумачення рекламного слогану, у якому наголошено на впливовому потенціалі та адресатній скерованості слоганів. З опертям на теоретичні праці, виокремлено основні вимоги до творення ефективних рекламних слоганів, серед яких основною є концептуальність.

Посилання

Dyadechko L. Functioning of hype in oral conversational discourse / Dyadechko L. // Language and Society [Coll. Science. works]. – 2011. – № 2. – P. 144–150.

Zirka V. V. Manipulative games in advertising : the linguistic aspect: [monograph] / V. Zirka. – Dnepropetrovsk : IMA-Press, 2004. – 294 p.

Kevorokov V. Advertising and public relations / V. V. Kevorokv, S. Leontiev. [Electron resource]. – Access mode:http://polbu.ru/kevorkov_marketing/ch11_i.html

Kovalenko N. L. Linguistic structure poznachenist slogan in advertising text : dissertation degree candidate. 10.02.02 – Russian. – N. L. Kovalenko. – Dnepropetrovsk, 2006. – 20 p.

Kondratenko N. V. Ukrainian political discourse : tekstualization reality / N. V. Kondratenko. – Odessa : Black Sea, 2007. – 156 p.

Krutogolov O. V. Advertising slogan in perspective linguopragmatyc / A. V. Krutogolov, A. V. Eliseev // Proceedings. Philology. Linguistics : [Coll. Science. works]. – 2013. – Vol. 211. – T. 223. – P. 37–41. [Electronic resource]. – Access mode:http://lib.chdu.edu.ua/pdf/naukpraci/movoznavtvo/2013/223-211-8.pdf

Kutuza N. V. As suggestive slogan concenter advertising / N. V. Kutuza. Advertising and PR-discourse : aspects influence [collection of articles]. – K. : Dmitry Burago Publishing House, 2015. – P. 133–137.

Morozova I. G. Slug slogans / I. G. Morozova. – M. : SPS Holding, 1996. – 168 p.

Solso R. L. Cognitive Psychology / R. L. Solso. – M. : Trivola, 1996. – 600 p.

Cherepanova I. Y. People Conspiracy : How to create a strong political text / I. Y. Cherepanova. – M. : KSP +, 2002. – 464 p.

Maslow A. H. Motivation and Personality / А. Maslow. – New York : Harpaer & Row, 1954.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-08

Як цитувати

Добровольська, Д. (2016). ВИМОГИ ДО ТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ВПЛИВОВОЇ ФУНКЦІЇ МОВИ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ). Вісник Одеського національного університету. Філологія, 21(2 (14), 122–129. вилучено із http://philolvisnyk.onu.edu.ua/article/view/237092

Номер

Розділ

Статті