КОМУНІКАТИВНІ НАМІРИ ТА ЛІНГВОКРЕАТИВНІСТЬ
Ключові слова:
лінгвокреативність, рекламна комунікація, інтенціональність, адресант, адресат, форма, змістАнотація
Статтю присвячено особливостям лінгвокреативної діяльності в рекламній комунікації. Розглянуто формальні та смислові мережі асоціацій, які перетворюються на комунікативно-спрямовані дії.
Посилання
Белянин В. П. Психолингвистика / В. П. Белянин. – М. : Флинта, 2003. – 232 с.
Гридина Т. А. Языковая игра в художественном тексте / Т. А. Гридина. – Екатеринбург, 2008. – 165 с.
Дымшиц М. И. Манипулирование покупателем / М. И. Дымшиц. – М. : Омега-Л, 2004. – 252 с.
Ирисханова О. К. Лингвокреативный аспект деятельности человека / О. К. Ирисханова // Филология и культура : Материалы IV Международной научной конференции 16–18 апреля 2003 года. – Тамбов, 2003. – С. 5–9.
Искусственный интеллект и психология / отв. ред. О. К. Тихомиров. – М. : Наука, 1976. – 231 с.
Норман Б. Ю. Грамматика говорящего / Б. Ю. Норман. – СПб. : Питер, 1994. – 211 с.
Попов С. П. Взаимодействие графических и вербальных компонентов в тексте рекламы / С. П. Попов // Текст и его компоненты как объект комплексного анализа. – Л. : Наука, 1986. – С. 91–97.
Поршнев Б. О начале человеческой истории (Проблемы палеопсихологии) / Б. Поршнев. – М. : Мысль, 1974. – 487 с.
Психология деловых отношений. – Одесса : ВМВ, 1998. – Ч. 1 – 264 с.
Рюмшина Л. Н. Манипулятивные приёмы в рекламе / Л. Н. Рюмшина. – М. : ИКЦ «МарТ», 2004. – 240 с.
Субботина Н. Д . Суггестия и контрсуггестия в обществе / Н. Д . Субботина. – М. : КолКинга, 2006. – 208 с.
Химик В. В. Поэтика низкого, или Просторечие как культурный феномен / В. В. Химик. – СПб., 2000. – 319 с.
Черепанова И. Дом колдуньи. Язык творческого бессознательного / И. Черепанова. – М. : КСП+, 2001. – 400 с.
Эко У. Роль читателя. Исследования по семиотике текста / Умберто Эко. – М., 2005. – 198 с.
Якобсон Р. Звук и значение / Р. О. Якобсон // Избранные работы. – М. : Прогресс, 1985. – С. 30–92.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.