ДІАЛОГ АВТОРСЬКОЇ СВІДОМОСТІ ТА ТЕКСТУ – КОНТЕКСТУ – ІНТЕРТЕКСТУ У ВІРШІ А. ШИРЯЄВА «ТИ ПОЧИНАЄШСЯ З ТЕМРЯВИ...»

Автор(и)

  • Світлана Фокіна Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, Ukraine

Ключові слова:

авторська свідомість, інтертекст, контекст, семіотизація пристрастей, культурні коди, А. Ширяєв

Анотація

У статті представлено вивчення поетичної ідентичності сучасного поета Андрія Ширяєва. Осмислений діалог авторської свідомості поета з контекстними та інтертекстуальними модусами поетичного тексту. Проведено полівалентний аналіз вірша «Ти починаєшся з темряви...». Виявлені маркери авторської свідомості у взаємодії слов’янського та європейського контекстів. Простежені процеси семіотизації пристрастей авторською свідомістю поета в їх поліфонічній єдності з різними інтертекстами, міфологемами, культурними кодами.

Посилання

Vinogradova, L. N. (1999), “Fortune-telling on sounds” – Mir zvuchashhij i molchashhij : Semiotika zvuka i rechi v tradicionnoj kul’ture slavjan [The world which is sounding and silent : Semiotics of a sound and the speech in traditional culture of Slavs], Indrik, Moscow, pp. 311–319 [in Russian].

Plotnikova, A. A. (1999), “About whistle symbolics” – Mir zvuchashhij i molchashhij : Semiotika zvuka i rechi v tradicionnoj kul'ture slavjan [The world which is sounding and silent : Semiotics of a sound and the speech in traditional culture of Slavs], Indrik, Moscow, pp. 295–304 [in Russian].

Roshal', V. M. (2008), “Cricket”, Jenciklopedija simvolov [Encyclopedia of symbols], AST, Moscow; Sova, St. Petersburg, pp. 799 [in Russian].

Svirida, I. I. (2007), “Landscape in culture as space, an image and a metaphor”, Landshafty kul'tury. Slavjanskij mir [Culture landscapes. Slavic world], Progress-Tradicija, Moscow, pp. 11–42 [in Russian].

Sloterdajk, P. (2005), Chapter 7. “Stage of sirens. About the first audiospherical alliance”, Sfery. Mikrosferologija [Spheres. Microspherology], Nauka, St. Petersburg, vol. 1. : Puzyri [Bubbles], pp. 492–553 [in Russian].

Spodarec, N. V. (2012), “To a problem of art conceptualization of a phenomenon of the person in lyrics Ch. Baudelaire and A. Blok”, available at: http://journals.uspu.ru/attachments/article/84/Vest_2012_1_1.pdf [in Russian].

Civ'jan, T. V. (2008), “Musical instruments as source of mythological reconstruction”, Jazyk : tema i variacii : izbrannoe : v 2 kn. [Language : subject and variations : chosen works : in 2 books], Nauka, Moscow, pp. 24–38 [in Russian].

Shegulova, G. N. (2012), “Female bird: to semantics of an image in I. Annensky's drama «Famara-kifared»”- Bestiarij v slovesnosti i v izobrazitel'nom iskusstve [Bestiary in literature and in the fine arts], Intrada, Moscow, pp. 60–66 [in Russian].

Shirjaev, A. Master zerkal – pojezija i proza [The master of mirrors – poetry and prose], available at: http://www.shiryaev.com/ [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-24

Як цитувати

Фокіна, С. (2016). ДІАЛОГ АВТОРСЬКОЇ СВІДОМОСТІ ТА ТЕКСТУ – КОНТЕКСТУ – ІНТЕРТЕКСТУ У ВІРШІ А. ШИРЯЄВА «ТИ ПОЧИНАЄШСЯ З ТЕМРЯВИ.». Вісник Одеського національного університету. Філологія, 21(1 (13), 161–170. вилучено із http://philolvisnyk.onu.edu.ua/article/view/237588

Номер

Розділ

Статті