РЕЦЕПЦІЯ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ЗЛОЧИНУ ЯК СТРАТЕГІЯ АВТОРА ДЕТЕКТИВУ В ЙОГО ГРІ З ЧИТАЧЕМ (ПОВІСТЬ ЕДОГАВИ РАМПО «ПЛІД ГРАНАТА»)
Ключові слова:
фокалізація, детектив, рецепція, інтерпретація, Е. РампоАнотація
У статті аналізується множинність точок зору на злочин як стратегія автора в його грі з читачем. На прикладі вивчення повісті Едогава Рампо робиться висновок про те, що зміст цього детективу постає в розвінчанні слідства, яке спирається на очевидне та ігнорує логіку поведінки злочинця. «Наративна гра» автора постає в тому, що читач у фіналі твору переконується в хибності того, що уявлялось для нього незаперечним. Також у статті розглядається проблема таємних глибин натури злочинця, присутність у ньому демонічного начала.
Посилання
Акутагава Р. Малое собрание сочинений / Акутагава Рюноскэ; пер. с яп. И. Вардуля, В.Гривнина, Л.Лобачева и др. – СПб.: Азбука, 2010. – 736 с.
Дуткина Г.Б. Мистификация длиною в жизнь / Г.Б. Дуткина // Рампо Э. Демоны луны / Эдогава Рампо; Сост. и общая ред. Р.В. Грищенкова. – СПб.: Кристалл, 2000. – С. 5 – 20.
По Э. Рассказы / Эдгар По; Пер. с англ. – М.: Художественная литература, 1981. – 351 с.
Рампо Э. Демоны луны / Эдогава Рампо; Сост. и общая ред. Р.В. Грищенкова. – СПб.: Кристалл, 2000. – 864 с.
Тюпа В.И. Нарратология как аналитика повествовательного дискурса («Архиерей» А.П. чехова) / В.И. Тюпа. – Тверь: Твер. гос. ун-т, 2001. – 58 с.
Хотинская А.И. Готические мотивы в английском сенсационном романе / А.И. Хотинская // Мир романтизма. Материалы международной научной конференции «Мир романтизма» (XI Гуляевских чтений). Тверь, 16-17 мая 2003 г. – Тверь: Твер.гос.ун-т, 2003. – Вып. 8 (32). – С.145 – 152.
Шмид В. Нарратология / В. Шмид. – М.: Языки славянской культуры, 2003. – 312 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.