ОСОБЛИВОСТІ АНОНСУ ЯК МОВЛЕННЄВОГО ЖАНРУ ІНТЕРНЕТ-ДИСКУРСУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-8332.2021.2(24).251851Ключові слова:
мовленнєвий жанр, анонс, Інтернет-дискурс, соціальна мережа, мовні засобиАнотація
У статті розглянуто мовленнєвий жанр анонсу як вияв категорії інформаційності в дискурсі соціальних мереж. Проаналізовано анонси музичних гуртів та доведено мовні засоби впливу в анонсах. Виокремлено основні групи мовних засобів: графічні, лексико-семантичні та стилістичні. Основними графічними засобами мовного впливу в анонсі є абревіатури, цифрові позначення та іншомовні вкраплення. З лексико-семантичних засобів впливу найбільш широко в анонсі новин представлені емоційно-експресивна лексика та власне ім'я. Синтаксичні особливості зумовлені публіцистичним стилем мовлення: використано здебільшого прості речення. Обґрунтовано, що мультимедійність є характерною рисою інтернет-комунікації, що забезпечує полікодовість електронних анонсів – можливість передачі інформації не тільки за допомогою вербального тексту, а й із залученням невербальних засобів.
Посилання
Dolinin, K. A. (1999). Speech genres as a means of organizing social interaction [Rechevye zhanry kak sredstvo organizatsii sotsial'nogo vzaimodeystviya]. In: Zhanry rechi, 2, 7-13. [In Russian].
Klushina, N. I. (2007). Journalistic text in a pragmatic aspect [Publitsisticheskiy tekst v pragmaticheskom aspekte]. Yazyk massovoy i mezhlichnostnoy kommunikatsii, 75-82. [In Russian].
Nazarova, L. V. (2012). Hypertext and Internet discourse [Gipertekst i Internet-diskurs]. Tekst – Diskurs. Gipertekst – Internet-diskurs. SPb.: Izd-vo SPbGUEF. [In Russian].
Sedov, K. F. (2004). Discourse and personality: The evolution of communicative competence [Diskurs i lichnost': Evolyutsiya kommunikativnoy kompetentsii]. Labirint. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.