РЕКЛАМА ЯК ФОРМА МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Олександра Семененко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна https://orcid.org/0000-0002-6178-7623

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-8332.2023.1(27).297882

Ключові слова:

реклама, масова комунікація, соціальні мережі, цільова аудиторія, тенденції у рекламі, культура споживання

Анотація

У статті розглянуто роль реклами як важливої форми масової комунікації у сучасному суспільстві. Досліджено різні аспекти реклами, включаючи її вплив на споживачів, роль у розвитку медіа та інноваційні технології в рекламній галузі. Відзначаються ключові тенденції у рекламній індустрії та вплив соціальних мереж і онлайн-платформ на її розвиток. Стаття пропонує обговорення про актуальність реклами у сучасному інформаційному суспільстві та її важливу роль у масовій комунікації, враховуючи нові технології та виклики етики та регулювання. Стаття розглядає питання функціонування сучасного рекламного продукту на території України, як форми відображення актуально суспільно-культурних подій. Розглядається питання гендерного дискурсу у рекламній сфері. Ця стаття заглиблюється в багатогранну сферу реклами, розбираючи її суть як потужної форми комунікації, яка виходить за рамки простого просування продуктів або послуг. Визнаючи рекламу динамічним дискурсом, ми досліджуємо, як вона формує та відображає суспільні цінності, споживчу поведінку та культурний ландшафт. У статті розглядаються симбіотичні стосунки між рекламодавцями та споживачами, підкреслюючи складні способи створення, розповсюдження та інтерпретації повідомлень у медіа-ландшафті, що постійно змінюється. Подаючи комплексний аналіз реклами як комунікативного явища, ця стаття має на меті сприяти глибшому розумінню її впливу на культуру, суспільство та індивідуальну поведінку. Переміщаючись у заплутану мережу повідомлень, вбудованих у рекламу, ми отримуємо розуміння тонких способів, якими реклама відображає та формує колективну свідомість, запрошуючи до ширшої розмови про перетин комерції, комунікації та культури.

Посилання

Abramovych, S.; Сhikarkova, M. (2013). Movlennieva komunikatsiia [Speech communication]. Dmytro Burago Publishing House. [in Ukrainian].

Initsiatyva Ukrainskoho veteranskoho fondu “Ia – veteran” [“I am a veteran” initiative of the Ukrainian Veterans Fund]. NGO “Ukrainian Military Center” [electronic version]. URL: https://goo.su/7bc0B [in Ukrainian].

Kosenko, Yu. (2011). Osnovy teorii movnoi komunikatsii [Basics of the theory of language communication]. Sumy State University [in Ukrainian].

Sorokina, H. Reklama yak forma sotsialnoi komunikatsii (teoretychni pidkhody) [Advertising as a form of social communication (theoretical approaches) ] [electronic version]. URL: https://goo.su/U0bxzb0 [in Ukrainian].

Barthes, R. (1991). Mythologies. Twenty-fifth printing.

Eco, U. (1976). A theory of semiotics. Indiana University Press.

Eil, K. Victoria`s Secret has a new look. WWD: Women`s Wear Daily [electronic version]. URL: https://goo.su/7hkpUO0

Gillian, D. (2009). Advertising as communication. Taylor & Francis e-Library.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-23

Як цитувати

Семененко, О. (2023). РЕКЛАМА ЯК ФОРМА МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Вісник Одеського національного університету. Філологія, 28(1(27), 72–81. https://doi.org/10.18524/2307-8332.2023.1(27).297882

Номер

Розділ

Статті